آمازون بر روی گجتی کار می کند که می تواند احساسات انسان را تشخیص دهد

آمازون بر روی گجتی کار می کند که می تواند احساسات انسان را تشخیص دهد

 
آمازون در حال توسعه گجت پوشیدنی است که از طریق صدا فعال شده و می تواند احساسات انسان را تشخیص دهد.
 این وسیله که مانند یک مچ بند پوشیدنی است به عنوان یک محصول بهداشتی و سلامتی مورد بررسی قرار گرفته است. پروژه تشخیص احساسات انسان از طریق ماشین، یک همکاری بین LAB126، که گروه توسعه سخت افزار تلفن Fire آمازون است و بلندگوی هوشمند Echo، تیم نرم افزاری صدای الکساست.همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله"اسراری عجیب که در مورد وبسایت آمازون نمی دانید" را مطالعه کنید.
این گجت برای کار با اپلیکیشن های گوشی های هوشمند طراحی شده است. میکروفون های گوشی های هوشمند به نرم افزار وصل شده و در نتیجه می تواند احساس شخص را از طریق صدای فرد بر اساس اسناد و میزان آشنایی فرد با برنامه تشخیص دهد. در نهایت این تکنولوژی می تواند پیشنهاداتی ارائه دهد تا فرد بتواند در راستای آن به نحو بهتری با دیگران تعامل داشته باشد.
 گجت آمارون برای درک احساسات انسانی
گستره این پروژه و میزان بزرگی آن هنوز مشخص نشده است و معلوم نیست که آیا به یک گجت تجاری تبدیل خواهد شد یا نه. اما به هر حال آمازون  همواره فضای مناسبی را برای تیمش فراهم می کند تا به آزمایش بر روی محصولات بپردازند ولی باید در نظر داشت، همیشه همه محصولات به بازار عرضه نمی شوند.

آمازون به سوالات پاسخ داد

 مفهوم ماشین هایی که احساسات انسان را درک می کنند مدت هاست موضوع اصلی داستانهای علمی تخیلی است. در میان پیشرفت هایی که یادگیری ماشین صدا و همچنین تشخیص تصاویر داشتهاند، این مفهوم  به تازگی در حال پیوستن به واقعیت است. شرکت های مانند مایکروسافت، Alphabet Inc گوگل و IBM از میان شرکت های دیگر درحال توسعه فناوری هایی به منظور درک احساسات از تصاویر، داده های صوتی و سایر ورودی ها هستند. به همین منظور آمازون اعلام کرد که تصمیم دارد دستیار صوتی ایجاد کند فعالیت های بیشتری انجام داده و واقعی تر به نظر می رسد! 
 علاوه بر مواردی که گفته شد این فناوری می تواند به شرکت ها کمک کند به بینش عمیق تری از محصولات سلامتی دست پیدا کنند و اهداف تبلیغاتی را به نحو بهینه تری پیش پرده و همچنین ارائه محصولات را با مکانیزم دقیق تری انجام دهند.
 مچبند آمارون برای درک احساسات انسانی
نموداری که در این اختراع وجود دارد نشان می دهد این تکنولوژی می تواند وضعیت عاطفی غیرطبیعی را در افراد تشخیص دهد و متوجه می شود  برای مثال زنی که در حال عطسه کردن است، به الکسا می گوید گرسنه است.
شواهد حاکی از آن است که آمازون از تکنیک های تشخیص گفتار از صداهای پس زمینه استفاده می کنند و حق ثبت اختراع که سال گذشته منتشر شد نشان می دهد آمازون می تواند با این سیستم احساسات کاربر را تشخیص داده و بر اساس حالات روحی  وضعیتی که در آن قرار دارد محصولاتی را به او پیشنهاد دهد که مناسب وضعیت کنونی اوست و همچنین در شیوه پاسخگویی به دیگران کمک کند
 

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید