پرینتر های 3 بعدی IKea برای افراد معلول

پرینتر های 3 بعدی IKea برای افراد معلول

ما به که شرکت هایی هنگام ساخت محصولات خود افراد ناتوان و دارای معلولیت را در نظر می گیرند , توجه ویژه ای داریم. بنابراین آخرین تلاش های Ikea را تشویق می کنیم.
Ikea یکی از معروف ترین منابع برای مبلمان مقرون به صرفه در سراسر جهان است.  این بهترین ترکیب مردنیته و شیک بودن است که در عین حال برای استفاده از آن نیازی به استفاده از همه ی پس انداز خود هم ندارید. متاسفانه طراحی های این شرکت همیشه برای افراد دارای معلولیت مناسب نیست. اگر یکی از محصولات Ikea مانند مبل و یا صندلی های آن را خریداری کرده اید, ممکن است متوجه شده باشید که اغلب بسیار نزدیک به سطح زمین هستند و همچنین دراورهای Ikea دارای دستگیره های نامناسبی می باشند.

پرینترهای 3 بعدی برای افراد معلول
بررسی Ikea : وسایل روشنایی هوشمند , دو شاخه ها و حتی سوئیچ های نور آن بسیار کوچک هستند. در حالی که این وسایل برای بیشتر مردم اندکی نامناسب است, این مشکلات باعث شده عملا برای افراد معلول غیر قابل استفاده باشد. برای حل این مسئله , Ikea Israel در حال کار بر روی دو موضوع است,Milbat و Access Israel , تا بتواند ThisAbles مجموعه ای از پرینتر های 3 بعدی افزودنی را ایجاد کند. در حال حاضر 13 طرح مختلف وجود دارد.
بالابرنده های مبل ها, برای شرایطی که یک مبل کم ارتفاع دارید و همچنین دستگیره هایی که کمک می کند کشو ها راحت تر باز شوند و سوئیچ های بزرگ تر برای برای روشنایی ها طراحی شده است. تمام این طراحی ها برای همه ی مبلمان های ساخته شده قابل اجرا است. تنها مشکل موجود این است که که تمامی مبلمان ها نیاز به دسترسی به یک پرینتر 3 بعدی دارند. لازم است قطعات لازم را بسازید. اما اگر پرینتر 3 بعدی دارید, می توانید طرح ها را دانلود و از آن ها استفاده کنید.

کمک به افراد معلول با پرینترهای 3 بعدی
این طرح ها دارای راهنما هستند اما از آن جایی که توسط Ikea اسرئیل تهیه شده است تنها به زبان عبری در دسترس هستند. اگر بتوانید در Goggle Translate به زبان خود ترجمه کنید, قادر خواهید بود به راحتی از تمام طرح های مورد نیاز استفاده کنید. علاوه بر این, Ikea ویدیوهایی را در یوتیوب قرار داده است که نحوه نصب تمامی قطعات را به طور کامل توضیح می دهد. بنابراین شما این شانس را دارید تا با استفاده از پرینتر های 3 بعدی زندگی مردم را اندکی راحت تر کنید.
سخنرانان هوشمند Ikea از  راه اندازی آن در ماه آگوست خبر دادند و گفتند برخی از این طرح ها فقط برای کمک به افراد معلول است. سعی کنید یکی از لامپ های Ikea را در اتاقی تاریک روشن کنید. بله, مبلمان Ikea در همه جا قابل استفاده و از لحاظ هزینه کاملا مقرون به صرفه است. اما برای همه قابل استفاده نیست. امیدواریم اکنون تغییراتی را در مبلمان خود ایجاد کند تا امکان استفاده برای تمامی افراد وجود داشته باشد.

 

 

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید