معرفی سلاحی تکنولوژیک بنام صدای خدا

معرفی سلاحی تکنولوژیک بنام صدای خدا

فناوری عجیبی که شما را به سمت خود می کشد تا شما باور کنید خداوند با شما سخن می گوید. یک نام آن "فناوری صدا به جمجمه"  یا Voice to Skull یا (V2K) است.  
نام دیگری که برای توصیف این فناوری با تفاوت در نحوه کارکرد بکار میرود: Long Range Acoustic Device (LRAD) یا "دستگاه صدارسان دور برد" است.  این رده از دستگاهها که توسط ارتش امریکا استفاده می شوند "ندای خداوند" یا Voice of God  VOG نامگذاری شده اند.

 دستگاههای VOG از روشهای Bio-Neural Interface استفاده می کنند که در آن با ارسال فرکانسهای ELF/LF می توان بر یک نقطه خاص، مثلا یک فرد در میان جمعیت تمرکز کرد. از ویژگیهای این فناوری ارسال صدا یا پیام برای یک شخص خاص است بنحویکه اطرافیان شخص (حتی در درون یک اتاق) قادر به شنیدن آن نباشند. این فناوری جدید نیست و در گذشته توسط پلیس برای ایجاد صداهای ناهنجار و مزاحم، - Screeching -  جهت متفرق کردن تظاهرات کنندگان یا زوم کردن بر رهبر آنان استفاده شده است. تفاوت نسخه پیشرفته امروزی آن این است که اکنون میتوان این امواج صدا، یا خود صدا را از یک هواپیمای بدون سرنشین و یا ماهواره های خارج از جو نیز ارسال نمود.
بسته به مدل و تنظیمات، دستگاه میتواند با عوامل میدانی ارتباط نقطه به نقطه برقرار کند، باعث شود تا شخص از طریق ارتعاشات در جمجمه یا مغز صداهایی بشنود، یا حتی بو، صدا، و تصویر را مستقیما روی سیستم عصبی او دانلود کند.  
این باعت می شود تا شخص یا اشخاص مورد نظر دچار توهماتی شوند که بشدت واقعی هستند.
بنا به پاره ای گزارشها نیروهای امریکایی در جنگ با ارتش صدام این فناوری را آزمایش کرده اند. در این آزمایش بجای استفاده از Screeching، (تولید صدای مهیب و ناهنجار)، از فناوری خاصی بنام neurolinguistic programming technic، استفاده کردند که به آنان اجازه میداد پیامهایی (مثلا:  این الله است، سلاح را زمین بگذار. یا الله به تو می گوید خودکشی کن تا به دست دشمن نیفتی) را به اشخاص مورد نظر خود ارسال کنند. 
گفته شده در نبرد علیه داعش نیز این فناوری استفاده شده است. تروریست های داعش که تمایلات خرافی شدید داشته و البته بسیار مذهبی بودند، گوش بفرمان خدای خود آنچه که رله می شده را انجام می دادند. اگر خداوند، به شکل یک صدایی که فقط شما می توانید بشنوید، به شما می گوید که تسلیم شوید یا فرار کنید، چه کاری انجام می دهید؟ 

 بعلاوه بسته به نحوه استفاده از این تکنولوژی، این امکان وجود دارد که با کنترل مغز افراد مورد نظر، در میان پیروان گروههای خشن مذهبی روایتهای رقابتی و در نتیجه اختلاف آراء بوجود آورد.

البته ارتش تنها حوزه ای نیست که فناوری LRAD در آن کاربرد دارد. حوزه های بازاریابی، کتابخانه ها، بیمارستانها و بسیاری حوزه های دیگر نیز می توانند از این فناوری بهره ببرند.

منبع: The Voice of God–Weaponized Mind Control Frequency Technology

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید