اپل استخراج ارز های رمز نگاری شده را بر روی آی فون و آی پد ممنوع کرد

اپل استخراج ارز های رمز نگاری شده را بر روی آی فون و آی پد ممنوع کرد

اپل در حال متوقف کردن فعالیت ارز رمز نگاری شده (cryptocurrency) بر روی دستگاه های خود می باشد.

در کنفرانس جهانی هفته اخیر توسعه دهندگان اپل، این شرکت دستورالعمل جدیدی را برای اپ استور معرفی کرده است که طبق آن استخراج ارزهای رمز نگاری شده یا همان پول های دیجیتال بر روی دستگاه های iOs و Mac ممنوع می باشد. و همه اپلیکیشن های اپ استور باید به این دستورالعمل پایبند باشند.
اپل با این کار برای اولین بار یک سیاست شفاف در برابر ارز های رمز نگاری شده (مانند بیت کوین) ارائه نموده است و این ناشی از محبوبیت انفجاری این ارز ها می باشد. مردم می توانند با بهره گیری از چندین دستگاه قدرتمند حل مسائل پیچیده محاسباتی که اطلاعات را در داخل سیستم بلاک چاین کپسوله و بازگشایی می کند این ارز ها را به دست آورند. به شیوه ای که به ازای هر عملیات پاداش دریافت می کنند.
اپل در قسمت سیاست های اپ استور خود می گوید: "اپلیکیشن ها و تمامی اجزای اپلیکیشن مانند اگهی هایی که در آن نمایش داده می شوند نباید اقدام به عملیات های غیر مرتبط در پس زمینه اپلیکیشن نمایند. اقدام هایی مانند استخراج ارز های رمز نگاری شده."
استخراج ارز های رمز نگاری شده یک شیوه محبوب و جذاب برای به دست آورد آن می باشد. اما عملیات استخراج نیاز به قدرت محاسباتی زیادی دارد که کاربران را مجبور به خرید کارت های گرافیک گران قیمت و فراهم آوردن شبکه های بزرگ از دستگاه های هوشمند می سازد. آی فون ها وآی پد ها هم می توانند عضوی از این شبکه برای استخراج ارز دیجیتال باشند.

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید