تلگرام ایکس یک جایگزین پر سرعت و ایمن تر برای تلگرام

تلگرام ایکس یک جایگزین پر سرعت و ایمن تر برای تلگرام

 

تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان است که محبوبیت آن به لطف تمرکز بر روی امنیت و رایگان بودن آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است. توسعه دهندگان

این نرم افزار به تازگی چالگرام را به عنوان جایگزین معرفی کرده اند و همچنین نام آن را به Telegram X تغییر داده اند. تلگرام ایکس علاوه بر تمام امکانات پایه ای تلگرام دارای امکانات آزمایشی و جذاب بیشتری است.

هدف از ایجاد تلگرام ایکس سرعت بالاتر و کارایی بهتر نسبت به اپلیکیشن اصلی تلگرام است. انیمیشن های این برنامه واقعی تر و جذابتر هستند به صورتی که شما در هنگام چت کردن می توانید با نگه داشتن انگشت بر روی انیمیشن ها پیش نمایش آن ها را قبل از ارسال مشاهده کنید. همچنین حالت شب به شیوه ای بسیار عالی در برنامه گنجانده شده است و اندازه نوشته ها کاملا قابل تنظیم است.

 

 اپلیکیشن اورجینال چالگرام توسط شرکت تلگرام ساخته شده و بر روی پایگاه داده این شرکت  قرار دارد. لیکن در این رقابت  تنها نیست، توسعه دهندگان باید نقاط قوت و ویژگی های خاص این اپلیکیشن را ببینند تا آن را برگزینند و معرفی کنند. چالگرام یا همان تلگرام ایکس در حال حاضر عالی عمل کرده است پس شاید یک روز جای تلگرام را بگیرد و همه آن را به عنوان تلگرام بشناسند. در حال حاضر شما می توانید تلگرام ایکس را نصب کنید و با اکانت تلگرام خود وارد آن شوید و آن را امتحان کنید.

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید