معرفی 10 ابزار آنلاین برای ساخت عناصر ویژه در CSS3

مقدمه ای بر CSS3

شاید هنگامی که نسخه جدید css یعنی css3 پدید آمد جهش بلندی در صنعت طراحی وب بوجود آمد. قابلیت های زیاد و سرعت اجرا و مدیریت رویدادهای صفحه باعث شد که وابستگی به جاوااسکریپت کمتر شده و CSS محبوبیت زیادی را در بین طراحان وب پیدا کند. 
قابلیت هایی چون انتقال، انیمیشن ، خلق تصاویر دو بعدی و سه بعدی و ... ازقابلیت های جدید CSS3 بودند که وابستگی طراحان را به جاوا اسکریپت و حتی نرم افزارهای گرافیکی چون قتوشاپ تا حد چشمگیری کاهش داد. 
مسلما وجود چینین قابلیت هایی نیز کدنویسی زیادی را در پی خواهد داشت و احتمال بروز خطا و نرسیدن به نتیجه دلخواه نیز از دیگر مواردی خواهد بود که طراحان آماتور با آن مواجه خواهند شد. 
در ادامه قصد داریم تا 10 نرم افزار آنلاین و محبوب جهت تولید افکت ها و عناصر خاص توسط Css3 را به شما معرفی کنید. با ما همراه باشید. 

1- border-radius

یکی از خصوصیات جدید Css3 گرد کردن گوشه های حاشیه یا border عناصر می باشد. با استفاده از وبسایت border radius به راحتی با وارد کردن اعداد مورد نظر می توانید کلیه کد های مورد نظر جهت سازگاری با مرورگرهای مطرح را دریافت کنید. 

10 ابزاری برتر برای css

2- css3gen

یک وبسایت عالی با قابلیت های زیاد جهت تولید انواع خصوصیات متنوع در Css3  است که رتبه خوبی را نیز از نظر بازدید کاربران در اختیار دارد. از ویژگی های این وبسایت می توان به تولید Box Shadow,Text Shadow,Border Radius,Gradients,Button Generator اشاره کرد. 

برترین ابزار css
3- css3generator


یک ابزار همه کاره با محیطی زیبا و کاربر پسند. در عرض چند ثانیه هر آنچه را که می خواهید در css بسازید. 

ابزار سفارشی css

4- Cssmatic


این وبسایت اگر چه ابزار کمتری نسبت به وبسایت های دیگری دارد ولی محیط کاربرپسند و نحوه طراحی نرم افزار آن به قدری خوب بود که باعث شد به عنوان چهارمین وبسایت ابزار css آنلاین آن را معرفی کنیم. این وبسایت تولید کننده border-radius ، box-shadow و gradient می باشد. 

ابزار css در سال 2019

5- Cssarrowplease

بهترین ابزار css در سال 98


شما هم حتما تا به حال در وبسایت های مختلف کادرهایی که دارای پیکان های جهت دار می باشند را دیده اید. این باکس ها امروزه کاربردهای مهمی را در طراحی وبسایت ها مخصوصا در منو ها دارند. این وبسایت به شما کمک می کند تا این دسته از کادرها را با پیکان هایی در جهت های مختلف به راحتی بسازید 

6- CSS triangle generator

اگر برای ساختن مثلت در css در اندازه های مختلف و رنگ های مختلف دچار مشکل هستید کافیه این وبسایت را باز کنید و با چند تا کلیک مثلث دلخواه خود را بسازید. 

برترین ابزار ای طراحی css در سال 98

7- enjoycss

 


از CSS لذت ببرید. هر آنچه که فکرش را بکنید در این ابزار آنلاین یافت می شود. از طراحی دکمه با CSS بگیر تا ساخت انیمیشن. ساخت انواع اشکال هندسی ، افکت های متنی به صورت دوبعدی و سه بعدی ، ساخت بکگراندهای حرفه ای و ده ها ابزار رایگان برای خلق استایلهای حرفه ای Css را به این ابزار آنلاین بسپارید.

طراحی سایت با ابزار های برتر css

8- Cssanimate

کاربردی ترین ابزار css در سال 98


خلاقانه و در محیطی فوق حرفه ای با CSS انیمیشن های حرفه ای بسازید. بله درست فهمیدید یک ابزار فوق حرفه ای برای ساخت انیمیشن های حرفه ای در این وبسایت حتی بدون داشتن دانش کامل از CSS

9- CSS Gradient Generator

کاربردی ترین ابزار های css


در طراحی های جدید از افکت Gradient برای بکگراندها و انتخاب رنک آنها بسیار استفاده می شود. ساخت این بک گراندها در css3 توسط این ابزار آنلاین چندین برابر راحت تر و با دقت تر می باشد. 

10- css3buttongenerator

ابزار های css کاربردی در 2019


کار ساخت دکمه های زیبا را به این ابزار آنلاین بسپارید. در این وبسایت شما قالب دکمه خود را طراحی میکنید و سپس فونت ، متن ، رنگ بکگراند و ... را نیز مشخص می کنید و خروجی کار خود را سریع دریافت می کنید 

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید