معرفی 11 برنامه کاربردی موبایل برای طراحان سایت

یکی از مزایای فریلنسری این است که در هر زمان و مکانی که بخواهید میتوانید کار کنید. اما فشار کار ممکن است کل روز شمارا پایبند کامپیوتر کند.
لیست ابزارها و برنامه های موبایل که در ادامه آمده است، به شما کمک میکند کار طراحی سایت خود را آغاز کنید و همچنین از عهده کارهای مرتبط به آن حتی زمانی که خارج از محیط کاری خود هستید، بر بیایید.
11 برنامه کاربردی تلفن همراه برای استفاده طراحان سایت در خارج از محیط کار
فرض کنید در تعطیلات هستید و ایده ای به ذهنتان میرسد. آیا میتوانید تمام آنچه را که دیده اید و یا شنیده اید در ذهن خود بسپارید تا زمانی که از سفر برگشتید به اجرای آن ها بپردازید؟
و یا تصور کنید به مطب دکتر رفته اید و در انتظار نوبت خود هستید و به زودی پروژه ای را باید تحویل بدهید. آیا میتوانید دائما نگران دقایق از دست رفته باشید؟
و یا شاید هم ترجیح بدهید دستگاه های متعددی برای انجام کار خود داشته باشید. داشتن یک دستگاه کوچک که تمام برنامه ها و فعالیت های شما را شامل شود همان چیزی است که مورد نیاز شماست.
اگر قصد انجام این کار را دارید تمام مزایای کار کردن در هر زمان و مکانی به عنوان طراح سایت را بدانید و سپس دستگاه های هوشمند خود را با ابزار های مناسب و مورد نیاز خود تجهیز کنید.
در اینجا 11 ابزار و برنامه موبایل که باید هم اکنون بر روی تلفن همراه خود نصب کنید، آمده است:

1.hourstracker

Hourstracker یک برنامه رایگان برای محاسبه زمان است.
این برنامه برای کسانی که هزینه مشتری را ساعتی محاسبه می کنند، بسیار مفید است. سایر افراد میتوانند از آن برای مسئولیت پذیر کردن خود استفاده کنند. اگر هدف شما کار کردن به مدت زمان مشخصی در روز است،hourstracker شما را در این راه یاری میکند.

برنامه موبایل برای طراحان سایت

2.lastpass

Lastpass یک برنامه مدیریت رمز عبور است که زمان شما را برای ورود به سایت ها و برنامه های یکسان کاهش میدهد.
در هر زمانی که رمز عبور جدیدی برای تلفن همراه خود تعیین میکنید، پسوورد وارد شده را برای شما ذخیره میکند. آن چه که این برنامه را محبوب ساخته است امکان استفاده از آن در محیط دسکتاپ است. در نتیجه شما میتوانید از همان حساب کاربردی در دسکتاپ هم استفاده کنید.

11 برنامه کاربردی موبایل

3.Asana

Asana یکی دیگر از برنامه های سودمندی است که به خوبی در تمامی دستگاه ها کار میکند.شما میتوانید تمام جزئیات مشتری, اهداف پروژه و جدول زمانی را در asana مدیریت و کنترل کنید. با نصب سریع این برنامه به تمام اطلاعات خود در هرکجا که هستید دسترسی پیدا میکنید.

اپلیکیشن طراحی سایت

4.evernote

تا به حال برایتان پبش آمده جایی باشید و به یک مداد یا خودکار برای نوشتن چیزی که همان لحظه به ذهنتان رسیده نیاز پیدا کنید؟
evernote یک برنامه ی مطمئن برای یادداشت کردن متن ها,ضبط فایل های صوتی و عکس برداری است.
اگر قبلا برای یادداشت های مختلف،عکس و برنامه های ذخیره سازی اطلاعات تنها از کامپیوتر خود استفاده میکردید, میتوان با اطمینان گفت evernote یک برنامه ی بسیار کاربردی برای شماست که با استفاده از آن میتوانید تمامی اطلاعات مرتبط با طراحی سایت خود را در یک مکان ذخیره کنید.

11 برنامه ارزشمند طراحی سایت

5.GOOGLE

استفاده از برنامه های گوگل برای افرادی که می خواهند سریع و مطمئن با اعضای تیم خود، شرکا و مشتریان ارتباط برقرار کنند الزامی است.این برنامه ها از سرویس gmail هم پشتیبانی می کنند.
این قابلیت شما را قادر می سازد تا بدون توجه به اینکه کجا هستید، اسناد دلخواه خود را ایجاد کنید،آن ها را به اشتراک بگزارید و با افراد در ارتباط باشید. 

طراحی سایت با اپلیکیشن موبایل

6.ADOBE SCAN

Adobe مجموعه بی نظیری از برنامه های موبایل را شامل می شود که طراحان سایت باید از ویژگی های خوب آن آگاه باشند و از آن استفاده کنند.
با ADOBE SCAN می توانید هر تصویری را کپی کنید و به فرمت PDF تبدیل کنید.این ویژگی برای ذخیره کردن رسید ها و فاکتورهای سفرهای کاری بسیار کاربردی است.همچنین می توانید از آن برای اسکن کردن فریم های دستی نیز استفاده کنید. علاوه بر این با این برنامه از بیزینس کارت افراد می توانید عکس برداری کنید تا در آینده اطلاعات تماس آن ها را به راحتی پیدا کنید.

برنامه کاربردی Adobe scan

7. ADOBE FILL & SIGN

دیگر نیازی نیست که تمامی معاملات خود را لزوما در اداره انجام دهید.
اگر شما بدون آمادگی قبلی بخواهید پروژه ای را قبول کنید، می توانید با استفاده از فرم های ADOBE FILL & SIGN و آپلود و امضای آن در تلفن همراه خود این کار را انجام دهید.

برنامه کاربردی Adobe fill and sign

8. ADOBE CAPTURE CC

ADOBE CAPTURE CC یکی از برنامه های مورد علاقه من برای طراحان سایت است.
با عکس هایی که گرفته اید و یا آپلود کرده اید، کارهای زیادی می توانید انجام دهید:
دو ویژگی جالب این برنامه Type و colors است.با استفاده از ویژگی type برنامه تمام تلاش خود را می کند تا نوع نوشته بسیار مطابق با عکس باشد.
اگر علامت،آگهی و یا شعار های جالبی توجه شما را جلب کرد، می توانید با استفاده از این برنامه معانی آن ها را به راحتی متوجه شوید.ویژگی colors یک ویژگی بسیار کاربردی برای طراحان سایت است زیرا وقتی یک تصویر آپلود شود برنامه به طور اتوماتیک پالت رنگ متناسب با آن را انتخاب می کند.
این ویژگی نه تنها الهام بخش کار شماست بلکه برای ویرایش در دنیای واقعی بسیار کاربردی است زیرا پالت های رنگی را به سرعت انتخاب می کند.

برنامه های کاربردی Adobe

9. CANVA

با استفاده از canva می توانید انواع طرح ها، تصاویر، کارت پستال، پوستر و کارهای گرافیکی را به راحتی انجام دهید.
CANVA یک ابزار ضروری برای طراحی سایت نیست.اما اگر شما می خواهید که کار بازاریابی و طراحی را برای مشتریان خود انجام دهید، این برنامه می تواند در همه زمان ها به شما کمک کند.

برنامه کاربردی canva

10. INVISION

Invision ابزاری است که ممکن است هم اکنون نیز از آن برای کارهای طراحی خود از شروع تا پایان آن استفاده کنید.
Invision به شما کمک می کند تا  نمونه های اولیه و طرح های خود را آماده کنید و با اعضای تیم و مشتریان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه یک ابزار طراحی خوب و ابزاری برای ارتباط و همکاری با افراد است.
 برنامه کاربردی InVision

11. DRIBBBLE

برنامه موبایل Dribbbl یکی دیگر از برنامه هایی است که هر طراح سایتی باید داشته باشد.
حتی اگر خارج از اداره هستید،می توانید به راحتی با استفاده از Dribbbl نگاهی سریع به قالب ها برای ایده گرفتن بیندازید. 

برنامه کاربردی dribbleInspp

جمع بندی

به طور خلاصه اگر شما ابزار ها و برنامه های متفاوتی برای کسب و کار خود بر روی تلفن همراه نصب میکنید, این ابزار ها باید به شما کمک کنند که:
-در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید(در حداقل زمان و با بیشترین سرعت).
-کارایی سطح بالایی را برای مشتری های شما فراهم کند حتی در زمانی که شما خارج از محیط کار هستید.
-همواره فعال باقی بماند.
اگر تمایل به فریلنسر بودن دارید، پس بهتر است از این برنامه ها متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید