5 نکته کلیدی که باید درباره جمعه سیاه بدانید

منتظر چه چیزی باشیم،کجا بهترین پیشنهادات را پیدا کنیم و چگونه از تبلیغات و عرضه های دروغین دور بمانیم؟
با وجود اینکه هنوز ماه اکتبر به اتمام نرسیده است ، شاهد تبلیغات بسیار زیاد و وسوسه انگیزی برای جمعه سیاه هستیم.
جمعه سیاه به تازگی در ایران و دیگر کشورها همه گیر شده و اگر به تازگی با این عبارت آشنا می شوید، ما یک تعریف ساده و کوتاه برای شما آماده کرده ایم :
 جمعه سیاه یک روز بعد از روز شکرگزاری و شروع فصل خرید برای تعطیلات است. همچنین روزی برای یادآوری وجود خرده فروشان در بین مردم است.
در این مقاله قصد داریم راه کارهایی را برای افراد علاقه مند به خرید ارزان ارائه بدهیم تا در مورد جمعه سیاه بیشتر بدانید و فریب تبلیغات و بزرگ نمایی های این روز هیجان انگیز را نخورید.5 موردی که باید درباره جمعه سیاه بدانید:
جمعه سیاه 2018

1- هر روز جمعه سیاه است

حدود 11 سال است که بلاگ cheapskate را می نویسم و آن چه که از آن آموختم این است که هر روز جمعه سیاه است. چند مثال از تخفیفات اخیر: نسل دوم اسپیکر آمازون به قیمت 23 دلار, گلکسی s8 بازسازی شده سامسونگ 380 دلار, بازی محبوب اسپایدر من ps4  42 دلار و یا یکی از مورد هایی که توجه من را به خود جلب کرد ، کوادکوپتر DJI MAVIC است که به قیمت 50 دلار فروخته شدند. (بیشتر آن ها تمام شده اند و یا مدت زمان خرید آن گذشته است. این مثال ها فقط برای واضح تر شدن موضوع هستند).
من معتقدم جمعه سیاه معاملات بیشتری را به ارمغان می آورد و این معالمات ضرر زیادی را به همراه ندارد و اگر ضرری هم باشد در حد چند دلار است.
نکته: از حریص بودن در روز جمعه امنتاع کنید. اگر محصولی که میخواهید بخرید قبل از جمعه موجود است این خرید را به روز جمعه موکول نکنید. و اگر شانس خود را در روز جمعه از دست دادید نگران نباشید این موقعیت دوباره برای شما پدیدار میشود. به من اعتماد کنید. از روی تجربه شخصی این مطالب را بیان میکنم.

2- می توانید خود را از قبل آماده کنید.

فرض کنید شما به دنبال خرید یک تلوزیون جدید هستید و شنیده اید که جمعه سیاه تخفیف خوبی را برای کالای مد نظر شما در نظر دارد.وقتی که این روز بزرگ و پر هیجان رسید، از کجا بفهمید که آیا واقعا ارزشش را دارد که ساعت 4 صبح همراه با جمعیت زیادی جلوی مغازه صف بکشید و منتظر بمانید؟
شما می توانید به راحتی بالاترین و پایین ترین قیمت هر محصولی را که آمازون می فروشد در سایت Camelcamelcamel مشاهده کنید.اگر به دنبال فهمیدن قیمت ها در سایر فروشگاه ها هستید،پیشنهاد ما استفاده از پلاگین honey است که با  Amazon ، walmart ، target وbest buy   کار می کند. همچنین دارای یک سیستم بازپرداخت نقدی است که به شما کمک می کند در جمعه سیاه و یا هر روز دیگر به میزان بیشتری صرفه جویی کنید.(برای توضیح بیشتر شماره 5 را بخوانید)
هر چه بیشتر در مورد نحوه قیمت گذاری محصولات بدانید،بهتر می توانید برای جمعه سیاه آماده شوید.اگر بگویند یک تلوزیون در دوره های قبل حتی قیمت پایین تری هم داشته،این شانس بیشتر است که در این دوره هم این اتفاق بیفتد.فقط در نظر داشته باشید که تاریخچه قیمت گزاری ها همیشه شامل محصولات بازسازی شده نیست،بلکه شاید برای فروش بهتر و بیشتر محصولات است.

3- فقط به دنبال محصولات بازسازی شده نباشید

جمعه سیاه تقریبا بیشتر مواقع برای محصولات جدید است. محصولات بازسازی شده نه صرفا محصولاتی که تازه وارد بازار شده اند. و این موضوع مردم را به سمت خرید محصولات بازسازی شده ترغیب می کند.
محصولات اپل یکی از بهترین نمونه ها است. جمعه سیاه اغلب یک روز در سال است. برای مثال شرکت اپل، مکینتاش , ipad و سایر محصولات را با قیمت پایین تری عرضه میکند .اگرچه همواره تخفیف های بسیار خوبی را در best buy و walmart مشاهده میکنید، اما حتی این تخفیفات هم نمیتواند با میزان تخفیفات محصولات بازسازی شده اپل رقابت کند. منظور این نیست که اغلب محصولات بازسازی شده را به جای محصولات نو انتخاب کنید، اما توقع تخفیف های یکسان را نیز نداشته باشید.

4- به دنبال تخفیفات از پیش گفته شده باشید

یکی از دلایلی که من برای جمعه سیاه هیجان ندارم این است که این کار دیگر جالب نیست.در این سال ها تقریبا همه فروشگاه ها (چه فروشگاه های اینترنتی و چه خرده فروشان)، از هفته های قبل تخفیفات خود را بیان می کنند.این کار برای کسانی که به دنبال تخفیفات و خرید زیاد هستند بسیار خوب است ، زیرا کمک می کند که برنامه مناسبی را برای آن روز در نظر بگیرند و بتوانند موارد گفته شده در بند 2 را رعایت کنند. اما با این کار در 23 نوامبر دیگر هیچ شگفتی و هیجانی نخواهیم داشت.
وقتی که آگهی ها را پیدا کردید، به سایت هایی مثل blackfriday.com و BFAds.net سر بزنید تا مطمین شوید درگیر تخفیفات دروغینی مثل نوامبر سیاه شرکت Neweggs نشده اید. این گونه آگهی ها اغلب بازه زمانی بیشتر از یک روز را که بازه معمول فروشگاه ها است، در نظر می گیرند ، اما همه آن ها دروغ است!

5- نرم افزار های cashback (بازپرداخت نقدی) را فراموش نکنید

یکی از بهترین را ها برای ذخیره پول بیشتر در جمعه سیاه استفاده از سرویس های cash-back است.
اپلیکیشن هایBeFrugal، Dosh، Ebatesو Honey تعداد کمی از نمونه های بسیار زیادی است که می توانید برای استفاده از تخفیف های بیشتر استفاده کنید، که برای تعداد زیادی ازفروشگاه های آنلاین و تعدادی از خرده فروشان قابل استفاده است.dosh به شما کمک می کند تا در مراحل بعدی بتوانید از تخفیف استفاده کنید، اما Ebates در همان زمان اولیه خرید هم شما را برای تخفیف همراهی می کند.
برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید