توصیه های مهم توسعه وبسایت، برای داشتن بالاترین نرخ تبدیل

 
اینترنت در حقیقت گنجینه ای از فرصت ها را برای کاربرانی که می خواهند مقدار بیشتری پول کسب کنند فراهم آورده است، البته آن هایی که برای خود یک وبسایت دارند. با این اوصاف بسیار مهم است این موضوع را بدانیم که تفاوت زیادی بین یک وبسایت معمولی و یک وبسایت بزرگ وجود دارد. اگر شما می خواهید از زمان و پول خود بیشترین استفاده را نمایید، لازم است چگونگی ایجاد یک وبسایت که ترافیک بالا و نرخ تبدیل بیشتر را برای شما به ارمغان آورد را به خوبی فرا بگیرید. در این مقاله، شما می توانید مهمترین نکات توسعه وب که به افزایش نرخ تبدیل وبسایت شما کمک می کند را بیابید.

همه چیز را ساده نگه دارید

سرعت وب سایت ساده بالاتر است

بیشتر طراحان وبسایت ترجیع می دهند از تصاویر پر جنب و جوش و گرافیک های سنگین استفاده کنند. این کار ظاهرا ایده خوبی است ولی ممکن است در آینده و در بعضی موارد موجب به وجود آمدن مشکلاتی شود. در واقع امروز شما باید سعی کنید که همه چیز را تا حد امکان ساده نگه دارید. یک وبسایت ساده سریع تر بارگزاری خواهد شد و احتمال کار بر روی همه دستگاه ها در آن بیشتر است.

موارد اضافی را از صفحه پرداخت حذف کنید

صفحه پرداخت باید ساده باشد

بعد از اینکه موفق به متقاعد کردن بازدید کنندگان برای اضافه کردن موارد به سبد خرید آن ها شدید، باید از نهایی شدن این خرید مطمئن شوید. اگر صفحه پرداخت یا صفحه فاکتور شما پر از آگهی های تبلیغاتی، تصاویر یا لینک ها باشد ممکن است خرید اتفاق نیافتد. بهتر است شما صفحه پرداخت یا صفحه فاکتور را ساده ، واضح و بسیار ابتدایی طراحی نمایید. این صفحه باید تنها قابلیت انجام تراکنش را به کاربران ارائه دهد. این موضوع باعث بالا رفتن نرخ تبدیل می شود و می تواند اطمینان دهد که مشتریان عملیات خرید و پرداخت را قبل از ترک وبسایت شما به صورت کامل انجام می دهند.

تغییرات را به صورت منظم انجام دهید

تاثیر به روز رسانی محتوا در سئو

در حوزه به روز رسانی سایت ها، موتورهای جستجو هیچ علاقه ای به وبسایت هایی که زمان زیادی غیر فعال می مانند نشان نمی دهد. اگر شما وبسایت خود را به صورت منظم به روزرسانی نمی کنید، قظعا در مدت زمان کوتاهی شاهد وارد شدن آن به سراشیبی سقوط در رتبه بندی ها خواهید شد، پس لازم است که از این کار اجتناب کنید. بهتر است وبسایت خود را حداقل هر دو ماه یک بار به روز رسانی نمایید. منظور از به روز رسانی سایت می تواند درج یک پست یا مقاله جدید در آن باشد. این کار وبسایت شما را فعال نگه می دارد و می تواند برای بازدید کنندگان آن مفید واقع شود.

شبکه های اجتماعی را با سایت ترکیب کنید

تاثیر شبکه های اجتماعی در مارکتینگ

لازم است از کاربران خود بخواهید بعد از ترک وبسایت به صفحه شما در شبکه های اجتماعی سر بزنند. این بهترین شیوه ادامه تعامل با کاربران بعد از ترک وبسایت می باشد. در واقع شما باید بازدید کنندگان را از وبسایت به شبکه اجتماعی و از شبکه اجتماعی به وبسایت هدایت نمایید. سعی کنید که وبسایت شما حاوی لینک تمام صفحات اجتماعی شما باشد.

چرخش در وبسایت (Navigation) را آسان کنید

نرخ گردش سایت باید ساده باشد

در نهایت، شما با تمام تلاش خود را برای اطمینان از آسان بودن نویگیشن (یعنی کاربر بتواند به آسانی درون سایت حرکت و گردش کند.) انجام دهید. هیچ چیزی بدتر از یک سایت نیست که بیشتر به یک پازل شبیه باشد. اگر کاربران شما نتوانند چیزی که می خواهند را بلافاصله در سایت پیدا کنند، شکی نیست که آن ها وبسایت شما را با دست خالی ترک خواهند کرد. پس بهتر است زمان بیشتری را به کار بر روی نویگیشن سایت اختصاص دهید. اصلاحات لازم را برای ایجاد بهترین نویگیشن برای وبسایت خود انجام دهید.

نتیجه گیری

اطمینان داشته باشید که با ترکیب کردن این نکات اصولی در توسعه وبسایت، شما در حال افزایش نرخ تبدیل خود هستید! لطفا شما هم توصیه های خود را برای افزایش نرخ تبدیل با تیم ILikePHP در میان بگذارید.
برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید