با جدیدترین پادکست پلیر آشنا شوید

با جدیدترین پادکست پلیر آشنا شوید

جدیدترین پخش کننده پادکست به شما اجازه می دهد ببینید دوستانتان به چه چیزی گوش می دهند و حتی می توانید پادکست هایی که آن ها توصیه می کنند را ببینید. 
این جدیدترین برنامه پادکست است که مشکل عدم دسترسی به برنامه ها و نمایش های جدید را بر طرف کرده است. Pete Curley و garret Heaton  که قبلا HipChat را تاسیس کرده و به فروش رساندند، هفته گذشته Swoot را راه اندازی کردند و بزرگ ترین ایده آن ها فراهم کردن قابلیتی است که افراد بتوانند پادکست هایی را که دوستانشان به آن ها گوش می دهند و همچنین برنامه ها و قسمت هایی را که به سایر افراد توصیه می کنند، ببینند. هنگامی که به جست و جو پادکست ها می پردازید ممکن است با تصویر صورت دوستتان که به عنوان یک شونده ظاهر می شود مواجه شوید. به جز این مورد باقی موارد شبیه به سایر پخش کننده های پادکست موجود است.
طبق گفته curly این پادکست مشکل بزرگی دارد که تمامی افرادی که از پخش کنندگان پادکست استفاده می کنند از آن اطلاع دارند. برنامه های نظیر Spotify، NPR و هر برنامه دیگری که پادکست ها را پخش می کرد و همچنین نیاز به شنونده های بیشتری دارند، خواستار برطرف شدن این مشکل هستند. در برنامه هایی مانند TikTok و یا اینستاگرام روش های زیادی برای وایرال شدن یک پست وجود دارد اما در برنامه های پخش کننده پادکست هیچ روشی برای دیده شدن زیاد یک پادکست نیست و این همان مشکل بزرگ است. اما Swoot برنامه ای است که همه افرد می توانند به راحتی به پادکست های مورد علاقه خود را گوش دهند و همچنین می توانند علاقه مندی های خود را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد کنند. این همان برنامه ای است که همه منتظر آن بودند.
 ویژگی های پخش کننده پادکست
 

من SWOOT را به عنوان AKIN  شبیه به برنامه Last.FM می خواهم

من انتظار دارم Swoot شبیه به Last.FM یک شبکه اجتماعی موسیقی باشد که به مردم اجازه می دهد آن چه را که دوستانشان به آن گوش می دهند، ببینند و همچنین بتوانند درباره آن با هم به صحبت و نقد و بررسی بپردازند. قبل از این که Spotify لیست پخش مخصوص من را درست کند یعنی زمانی که به دانشگاه می رفتم، برای پیدا کردن هنرمندان جدید از این سرویس استفاده می کردم. اما ویژگی دیگری که این برنامه دارد این است که اگر دوستم را در حال گوش دادن به پادکستی ببینم می توانم درباره خوب و یا بد بودن آن با او صحبت کنم و یا حتی اگر برنامه ای باشد که قبلا آن را دیده باشم، می توانم درباره آن به او اطلاع دهم.
این به معنی آن است که برای موفیقت این برنامه دوستان شما هم باید از آن استفاده کنند و به نوعی این برنامه هم به شما و هم دایره دوستان شما نیاز دارد. بنابراین شما باید این برنامه را به تمام افرادی که می شناسید و دوستانتان پیشنهاد دهید و از آن ها بخواهید از این پس از این برنامه استفاده کنند. می توانید دوستانتان را از طریق فیس بوک، توییتر و یا مخاطبانتان پیدا کنید. همچنین از طریق جست و جوی نام کاربری آن ها هم می توانید پیدایشان کنید.
معلوم نیست این برناه بتواند در رفع مشکل پیدا کردن خوب عمل کند و یا مردم را برای استفاده از آن تشویق کنند اما به هر حال این مفهومی جدید و جالب است.

 

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید