تغییر رنگ لامپ های هوشمند را از طریق Google Home

تغییر رنگ لامپ های هوشمند را از طریق Google Home

اکنون نرم افزار گوگل قادر به کنترل رنگ چراغ های هوشمند شما است. استفاده ازاین برنامه بسیار راحت و مفید است چراکه پیش از این به روزرسانی باید برای تغییر رنگ لامپ ها از برنامه ی مخصوص به کنترل چراغ ها استفاده می کردید.
استفاده از برنامه های مختلف فرآیند دشواری نیست, اما اگر مانند من از چندین چراغ با مارک های متفاوتی استفاده می کنید می تواند بسیار آزار دهنده باشد. اما اکنون با Google Home نیازی به تغییر برنامه های مختلف برای کنترل لامپ ها ندارید. 
در این جا نحوه تنظیم لامپ ها و تغییر رنگ آن در برنامه Google Home توضیح داده شده است.

تغییر رنگ لامپ های هوشمند با گوگل هوم

لامپ خود را به برنامه اضافه کنید

برای اضافه کردن لامپ به برنامه , ابتدا از پشتیبانی لامپ اطمینان حاصل کنید. برنامه Google Home از Philips Hue , Lifx و بعضی از لامپ های کمتر شناخته شده پشتیبانی می کند.
سپس, بررسی کنید برنامه شما نسخه 2.9 به بالا باشد. نسخه برنامه را از طریق Google play store و یا iTunes می توانید مشاهده کنید. در در زیر و یا کنار توضیحات نسخه برنامه نمایش داده می شود.
حال که می دانید لامپ شما پشتیبانی می شود و نرم افزار را هم به روز رسانی کرده اید، مسیر زیر را پیش بگیرید.
افزودن> تنظیم دستگاه > دستگاه های جدید> بعدی 
سپس دستورالعمل های موجود را در پیش بگیرید.

تغییر رنگ لامپ های هوشمند

کنترل رنگ ها

برای کنترل رنگ چراغ های خود، به صفحه اصلی برنامه Google Home بروید و نور مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای گزینه های روشنایی به داشبور منتقل می شوید.
در بخش داشبورد یک شماره برای کنترل روشنایی و یک دکمه با نام رنگ وجود دارد. دکمه رنگ را بفشارید تا پالت رنگی گسترده آن باز شود. سپس می توانید از بین 42 رنگ موجود یکی را انتخاب کنید.

 

 

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید