10 گجت فوق العاده ای که در حراج می توانید تهیه کنید.

10 گجت فوق العاده ای که در حراج می توانید تهیه کنید.

گاهی اوقات وسایلی را می خرید که به خوبی ظاهرشان نیستند، اما فقط گاهی اوقات.در عوض برخی مواقع گجت های خوبی که در حراج اند در اختیارتان قرار می گیرد.
غفلت نکنید و فقط با استفاده از کد SEMIANNUAL از 15% تخفیف این محصولات استفاده کنید.

1. TRNDlabs Spectre Drone

به نظر می رسد که پهباد ها سرگرمی گران قیمتی باشند، اما این گجت بدون اینکه نیاز باشد هزینه زیادی کنید در اختیارتان قرار گرفته است.گجت Spector Drone به همراه یک دوربین HD، بلند شدن و به زمین نشستن اتوماتیک و کنترل های فوق العاده دقیق ارائه شده است.
این گجت در فروشگاه های Mashable تنها با قیمت 69 دلار عرضه شده است و با استفاده از کد SEMIANNUAL می توانید تنها با قیمت 58.65 دلار آن را خریداری کنید.

پهباد spector drone

2. FRESHeBUDS Pro Magnetic Bluetooth Earbuds

ایرفون میخواهید؟ نظرتان درباره ایرفون ضد آب با عمر باتری افزایش یافته و کنترل های مغناطیسی چیست؟ این ایرفون ها تنها در 90 دقیقه به طور کامل شارژ می شوند و به طور اتوماتیک به گوشی شما متصل خواهند شد.
این ایرفون ها در فروشگاه Mashable تنها با قیمت 29.95 یا 25.46 با کد تخفیف SEMIANNUAL در دسترس است.

ایرفون

3. 1080p HD Waterproof WiFi Wireless Endoscopic Camera

دوربین آندوسکوپی یک دوربین کوچک در انتهای یک سیم فلزی طولانی و محکم با قابلیت استفاده بی نهایت است.حتی اگر قصد فیلم برداری از گذرگاه های باریک، مکان های پنهان و یا گوشه های تنگ را دارید می توانید از این دوربین HD 1080p ضد آب استفاده کنید تا به هدف خود برسید.
این دوربین آندوسکوپی در فروشگاه های Mashable با قیمت 34.99 دلار در دسترس است و با کد SEMIANNUAL می توانید آن را تنها با قیمت 29.71 دلار تهیه کنید.

دوربین آندوسکوپی

4. 4K Ultra HD Action Cam with Mounts

این دوربین 4k HD تمام تصاویر و ویدیو های شما را با بالاترین کیفیت ضبط خواهد کرد. می توانید آن را به کلاه، سپر ماشین ،انتهای چوب بیسبال و یا هرجایی که به ذهن خودتان می رسد وصل کنید و مشغول تصویر برداری شوید. علاوه برآن وای فای قرار داده شده در آن به شما اجازه انتقال تصاویر و نمایش آن ها در تلوزیون را می دهد. شاید کیفیت آن به خوبی یک GoPro نباشد اما با این قیمت ارزان واقعا به صرفه است.
این دوربین را می توانید در فروشگاه های Mashableبا قیمت 69.99 دلار و با کد تخفیف SEMIANNUAL تنها با قیمت 59.49 دلار خریداری کنید.

دوربین فیلم برداری

5. Bluetooth Shower Speaker

این اسپیکر ارائه شده است تا شما بتوانید به راحتی در داخل حمام آهنگ پخش کنید و همراه با آن بخوانید. این اسپیکر ضد آب این امکان را به شما می دهد تا همانطور که مشغول شامپو زدن سر خود هستید آهنگ را عوض کنید.
با استفاده از کد SEMIANNUAL می توانید آن را تنها با قیمت 11.04 تهیه کنید.

اسپیکر بلوتوثی مخصوص حمام

6. Complete Raspberry Pi 3B+ Starter Kit and Course Bundle

Raspberry Pi قلب اینترنت اشیا است و تسلط بر آن شما را در فضای تکنولوژی مدرن قرار خواهد داد و می توانید برنامه های کشنده (برنامه هایی با محبوبیت بسیار بالا) با استفاده از Alexa ecosystem بسازید.
قیمت تقریبی آن حدود 448.98 دلار است و شما می توانید این پکیج را با کد تخفیف SEMIANNUAL با قیمت 139.99 یا 118.99 دلار تهیه کنید.

raspberry

7. ANTOP AT-402B Outdoor/Indoor Digital TV Antenna

در دوره ای که استفاده از Netflix و Hulu رواج پیدا کرده است شاید فراموش کرده باشید که خیلی از تلوزیون ها هنوز به آنتن احتیاج دارند. این آنتن دیجیتال مخصوص داخل و خارج از خانه به هر کانالی تا محدوده 70 مایلی با کیفیت HD،100p ،4k و Ultra HD وصل خواهد شد.
معمولا با قیمت 164.99 دلار می توانید آن را تهیه کنید و با کد تخفیف SEMIANNUAL می توانید آن را با قیمت 79.99 یا 67.99 خریداری کنید.

آنتن دیجیتال آنتوپ

8. Graphene 8K HyperCharger PRO

این شارژر گوشی شما را فوق العاده سریع و چندین بار شارژ خواهد کرد. ظرفیت این شارژر mah 8000 و AMP Hypercharging 5 از نسل 3 است و احتمالا آخرین شارژر قابل حملی است که به آن نیاز پیدا خواهید کرد.
این شارژر با قیمت 79.99 دلار در فروشگاه های Mashable عرضه شده است که شما می توانید آنرا با تخفیف 50% و با قیمت 39.99 دلار خریداری کنید و اگر از کد تخفیف SEMIANNUAL استفاده کنید می توانید آن را تنها با قیمت 33.99 دلار تهیه کنید.

سوپر شارژر گریفین

9. Vitagene Premium Health DNA kit, ancestry DNA test, and reports

اگر درباره اجدادتان و یا ژنتیک خود سوالی دارید Vitagene Premium Health DNA Kit می تواند به شما کمک کند.به وسیله آن می توانید بفهمید ژنتیک شما چه تاثیری در تغذیه و رژیم غذاییتان دارد و بتوانید انتخاب غذایی درستی را در پیش بگیرید تا مطابق با DNA شما باشد. همچنین می توانید برنامه غذایی سفارشی مخصوص خودتان تهیه کنید.
قیمت این محصول 139 دلار بود که در فروشگاه Mashable با قیمت 84.99 دلار عرضه شده است و با کد تخفیف SEMIANNUAL می توانید آن را فقط با قیمت 84.99 دلار تهیه کنید.

برنامه vitagene health

10. PowerUp X FPV Video Paper Airplane Kit

وجود پروانه های قدرتمند و دوربینی با زاویه دید وسیع این هواپیما را یکی از قدرتمندترین ها از نوع خودش کرده است. با استفاده از کیت آن می توانید آن را مخصوص خود کنید و به پرواز دربیاورید. سپس به تماشای آن بنشینید و ببینید که چطور با سرعت mph 20 به حرکت خواهد آمد.
این محصول در فروشگاه Mashable با قیمت 79.99 دلار عرضه شده که شما می توانید با کد SEMIANNUAL آن را با قیمت 67.99 دلار تهیه کنید. 

هواپیمای اسباب بازی power up x fpv

 

 

 

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید