5 روش منحصر به فرد که الکسا به شما در شست و شو کمک می کند

5 روش منحصر به فرد که الکسا به شما در شست و شو کمک می کند

دستیار صدای آمازون نمی تواند لباس های شما را تا کند اما از طریق روش های دیگری در شست و شو و نظافت به شما کمک می کند.
احتمالا می دانید که الکسا در امور خانه چقدر مفید است، اما آیا تاکنون از صدای خود و یا دیگر دستگاه های فعال الکسا که به شما در شست و شو کمک می کند استفاده کرده اید؟ اگر جواب شما منفی است باید به شما بگویم تا کنون اشتباه کرده اید.
در ادامه پیشنهاد می کنیم روش های مختلف دستورات و مهارت های الکسا که به شما در شست و شوی راحت تر کمک می کند را مطالعه کنید.

گجت آمازون برای شست و شو

تنظیم تایمر

اگر معمولا هنگام شست و شو ی ماشین و یا خشک کن نمی توانید صدای آن را بشنوید، از الکسا بخواهید که شما را مطلع کند.
در ابتدا باید مدت زمان هر شست و شوی ماشین را محاسبه کنید. به جای این که کل زمان را مقابل ماشین بایستید، ماشین را بعد از نیم ساعت و یا 45 دقیقه چک کنید تا ایده کلی آن را به دست بیاورید.
سپس سراغ برنامه الکسا بروید و وارد منو شوید (سومین خط افقی) و روتین را انتخاب کنید. علامت مثبت را برای ایجاد یک روتین جدید بزنید. نمی توانید فقط یک تایمر را برای روتین انتخاب کنید اما یک راه حل ساده وجود دارد.زمانی که فعالیت شما به مراتب تکرار می شود، صدا را انتخاب کنید و سپس هر چیزی را که می خواهید برای شروع زمان به الکسا بگویید را بنویسید. برای مثال: الکسا زمان شست و شوی ماشین لباس شویی من را شروع کن.
در مرحله بعد روی افزودن عملیات ضربه بزنید و منتظر بمانید. کل زمانی را که شست و شو و یا خشک کردن لباس ها طول می کشد را بنویسید. در آخر اضافه کردن عملیات را انتخاب کنید و بعد در قسمت الکسا می گوید هر چیزی را که می خواهید هنگام پایان زمان شست و شو بگوید را بنویسید.
دفعه ی بعد که لباس ها را در ماشین قرار می دهید فعالیت خود را با گفتن متنی که تنظیم کرده اید شروع کنید.

یادآوری گجت آمازون برای شست و شو

 

دریافت نکات نظافت

اگر در تمیز کردن برخی چیزها مشکل دارید مهارت های رخت شویی Buddy را فعال کنید و در نتیجه می توانید از الکسا مشکلات خود را بپرسید. در ابتدا باید هر زمان که سوال دارید بگویید: الکسا رخت شویی Buddy را باز کن و در ادامه فقط باید سوال خود را بپرسید.
متاسفانه به نظر نمی رسد که بتواند به سوال های خاص درباره لکه ها پاسخ دهد. اما به هر حال جزئیاتی درباره نحوه تمیز کردن شلوار جین، صندلی اتوموبیل و کت و شلوار ارائه می دهد.

 

برطرف کردن لکه ها

اگرچه رخت شویی Buddy نمی تواند در لکه ها به شما کمک کند، برطرف کننده Tide این کار را برایتان انجام می دهد.
این مهارت دستور العمل هایی برای برطرف کردن 200 لکه از جمله جوهر، آب میوه و لکه هایی همچون لکه چمن را شامل می شود. برای استفاده از این مهارت کافی است بگویید: الکسا به Tide بگو من یک لکه قهوه دارم.

 

چک کردن ماشین ها و خشک کن های خالی

اگر در یک خوابگاه زندگی می کنید، بعضی از دانشگاه ها مهارت های الکسا را برای نظارت کردن بر اتاق رخت شویی ارائه می دهند که می توانید برای مشاهده ماشین ها و یا خشک کن های خالی از آن استفاده کنید. 
با یک جست و جوی سریع درباره رخت شویی به همراه نام دانشگاهتان می توانید امکانات خوابگاهتان را در صورتی که در دسترس باشد مشاهده کنید.

گجت آمازون و برنامه ریزی شست و شو

به خاطر سپردن تاریخ شست و شوها

آخرین باری که ملافه ها و یا هودی مورد علاقه تان را شسته اید به خاطر ندارید؟ دفعه بعدی از الکسا بخواهید با به کارگیری مهارت رخت شویی Mate این را به خاطر بسپارد.
زمانی که چیزی را می شویید  بگویید:الکسا به رخت شویی Mate بگو من(نام لباس) را امروز شستم. وقتی به یادآوری نیاز دارید بگویید: الکسا آخرین باری که من (نام لباس) را شستم کی بود؟

 

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید