Scout ربات تحویل دهنده جدید آمازون

Scout ربات تحویل دهنده جدید آمازون

ربات های تحویل دهنده خودران تبدیل به نوآوری شده اند که از رستوران های دومینو تا آمازون هم به صورت کمک کننده های مستقل و هم مانند هواپیماهای بدون سرنشین تا مقصد از آن ها استفاده می شود.
حالا که صحبت از آمازون شد،باید بدانید که به تازگی ربات تحویل دهنده خودران جدیدی را ارائه داده است که Scout نام دارد.این ربات برای تحویل بسته های آمازون به مقصد کاربران و یا کمک به روند تحویل ایجاد شده است.همانطور که میدانید آخرین مرحله تحویل کالا،که تحویل به مقصد نامیده می شود، یکی از پرهزینه ترین بخش های فرآیند حمل و نقل محسوب می شود.این فرآیند یک سوم کل هزینه ها را شامل می شود.به همین دلیل است که خرده فروشان و شرکت های فروش آنلاین مثل آمازون به دنبال پیدا کردن راهی کارآمد برای کاهش این هزینه ها هستند.
Scout آخرین روش آمازون برای کاهش هزینه ها و صرفه جویی و نوآوری است.این ربات شبیه به یک صندوق نامه بزرگ آبی است که دارای 6 چرخ است و در حال حاضر در مرحله آزمایش قرار دارد و تنها 6 دستگاه از آن در محله snohomish در شهر واشنگتن قرار دارد که در پیاده رو ها و همانند سرعت پیاده روی انسان جرکت می کند. این ربات جدید آمازون تنها در روز های شنبه تا چهارشنبه و فقط در ساعات روشنایی روز بسته ها را تحویل می دهد تا مطمئن شوند که هیچ تصادفی اتفاق نخواهد افتاد.

اسکات ربات تحویل دهنده جدید آمازون

تحویل بسته ها با Scout آمازون چگونه انجام می شود؟

مشتریانی که در محله snohomish زندگی می کنند و از سرویس پرایم استفاده می کنند، می توانند به روش های معمول محصولات خود را انتخاب و خریداری کنند و یکی از روش های موجود برای تحویل کالا از جمله حمل سریع،روزانه ،یک روزه و دو روزه را انتخاب کنند،سپس محصول آن ها یا با ربات تحویل دهنده و یا به وسیله یکی از افراد آمازون به دستشان خواهد رسید.
لازم به ذکر است که در ابتدا یکی از کارمندان آمازون همراه این ربات ها فرستاده شده است و این ربات ها در آزمایشگاه مورد تست و آزمایش قرار گرفته اند تا مطمئن شوند که از کنار عابر پیاده، حیوانات و یا هر مانع دیگری به راحتی می تواند عبورمی کند.

روش کار ربات تحویل دهنده آمازون

واکنش سگ ها را پس از دیدن این ربات های تحویل دهنده خود ران در نزدیک خانه هایشان تصور کنید.مشتاقانه منتظریم بدانیم که این ربات های تحویل دهنده در آینده از رمپ ها استفاده خواهند کرد یا نه.در نهایت باید بدانید که تحویل دهنده های خود ران بسیار شگفت انگیز و جالب به نظر می رسند اما هنوز کامل نیستند و راه زیادی را در پیش دارند.آمازون تعداد بیشماری ربات در انبار های خود دارد که مشغول به کار هستند و این ربات ها می توانند وظایف بسیاری را مثل جابه جایی بسته ها در انبار انجام دهند.

 

 

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید