معرفی 5 کوله پشتی خورشیدی سازگار بار محیط زیست

معرفی 5 کوله پشتی خورشیدی سازگار بار محیط زیست

 

این نوع کوله ها، منبع انرژی الکتریسیته پایدار را در دسترس شما قرار می‏دهند.
بخواهید یا نخواهید، جامعه ما در عصر کنونی به اینترنت وابسته شده است. و ما به عنوان افراد جامعه، به دستگاه های دیجیتال شخصی خود از جمله موبایل، تبلت و ... وابسته شده ایم که به ما این امکان را می‏دهد با لمس کردن یک دکمه به این جهان مجازی وارد شویم. از طرفی نگهداری شارژ اینگونه دستگاه ها برای ما بسیار حیاتی و مهم است و به دلیل دسترسی به منبع برق ارزان قیمت، معمولا افراد برای اطمینان، دستگاه هایشان را همیشه شارژ دارند.
برای خیلی ها استفاده نکردن از تبلت یا تلفن هوشمندشان برای مدت زمان کوتاه مثل یک ساعت، یک روز یا یک هفته، باعث اضطرابشان می‏شود‏. معیشت مردم در این دوره، مستقیما به اینترنت بستگی دارد و فهمیدن دلیل آن چندان سخت نیست. شاید برای برخی افراد، چند ساعت آفلاین شدن چیزی جز از دست دادن چند استاتوس در شبکه های اجتماعی نباشد اما بسته به شغل تان، آفلاین شدن حتی برای مدت زمان کم، می‏تواند عواقب منفی و جبران ناپذیری برای شما داشته باشد. 
قطع شدن از دنیای مجازی برای خیلی ها، خوشایند است. قطعا خاموش کردن وسایل الکترونیکی و برگشتن به سبک زندگی سالم حتی برای کوتاه مدت برای روح و جسم ما مفید است. گفته می‏شود افرادی که علاقه ای به ارتباط با دنیای بیرون ندارند حتی اگر فقط برای چند لحظه با افراد در محیط جامعه تعامل کنند برای سلامتی شان مفید خواهد بود. صرف نظر از اینکه هنگام سفر به طبیعت در کجا کمپ می‏زنید، این مهم است که برنامه بکاپ و پشتیبان برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی خود داشته باشید و به لطف این کوله پشتی های خورشیدی سازگار با محیط زیست، استفاده از برنامه پشتیبانی هیچ وقت به این اندازه آسان نبوده است. بجای استفاده از کوله پشتی یا کیف دستی با استفاده از کوله پشتی خورشیدی، منبع پایدار الکتریسیته رایگان همیشه همراهتان است.

کوله پشتی شارژ سریع خورشیدی Voltaic

کوله پشتی خورشیدی Voltaic

این مدل کوله پشتی خورشیدی با انرژی الکتریکی رایگان، خود را " قدرتمند ترین کوله پشتی خورشیدی برای وسایل USB " می‏داند. از دو پورت USB این کوله پشتی برای شارژ کردن موبایل، تبلت، دوربین های دیجیتال و ... می‏توانید استفاده کنید. زمان شارژ کردن با استفاده از این کوله پشتی تقریبا مشابه زمان شارژ با استفاده از پریز برق است. این مدل کوله پشتی همچنین مجهز به ویژگی "انتقال شارژ" است. این ویژگی این امکان را به شما می‏دهد زمانی که کوله پشتی در حال شارژ است و وسایل شما از طریق USB به کوله پشتی متصلند، وسایل شما شارژ شوند. 
باتری V44 این محصول، انرژی پایدار برق را فراهم کرده و دستگاه ها را از آسیب های ناشی از نوسانات برق حفظ می‏کند. همچنین پانل خورشیدی اتیلنی (ETFE) طول عمر سه برابر نسبت به پانل های خورشیدی مشابه دارد.

کوله پشتی خورشیدی جامع و پیشرفته Energizer 

کمپانی سازنده برند Energizer از اواخر قرن نوزدهم در صنعت باتری فعالیت می‏کند. بنابراین می‏توان به کیفیت این کوله پشتی ها کاملا اعتماد نمود و به همین دلیل ما برند Energizer را در لیست پنج کوله پشتی برتر قرار دادیم.
این کوله پشتی مجهز به پاور بانک 10000 میلی آمپری است که بوسیله این ویژگی می‏توانید از طریق کابل micro-USB وسایل الکترونیکی خودتان را شارژ کنید. نگران تمام شدن شارژ پاور بانک نباشید چون وسایل شما مستقیما از طریق پانل خورشیدی، شارژ خواهند شد. برای راحتی شما کوله پشتی به گونه ای طراحی شده که از آن می‏توان به عنوان کیف سامسونت استفاده کرد.

کوله پشتی جامع وخورشیدی Energizer

کوله پشتی خورشیدی BirkSun

کوله پشتی خورشیدی birksun

این مدل کوله پشتی از مدرن ترین پانل خورشیدی و یک باتری درونی برای شارژ وسایل الکترونیکی استفاده می‏کند که مدت زمان شارژ وسایل الکترونیکی حدود 2 ساعت است. از جمله امکانات این مدل قابلیت ضد آب و ضد خش بودن است که در فضای باز عالی عمل می‏کند.
در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا، BirkSun کوله پشتی های خاصی با نام "کوله پشتی خورشیدی پرمیوم" تولید کرده است که برای ساخت آن از بهترین مواد موجود، استفاده کرده است. داخل کوله از با کیفیت ترین پارچه برای در امان نگه داشتن وسایل با ارزش استفاده شده است. دستگیره های این کوله چرمی است و کیفیت دوخت بالایی دارد.

کوله پشتی خورشیدی چند کاره Kingsolar

کوله پشتی خورشیدی چندکاره Kingsolar

کوله پشتی چند کاره Kingsolar از پانل خورشیدی 12 وات با بازدهی بالا برای تبدیل نور خورشید به انرژی الکتریکی استفاده می‏کند. از ویژگی های این کوله پشتی می‏توان به دو شارژر و یک کابل شارژ USB داخلی اشاره کرد این بدین معناست که شما هیچ وقت مشکل سیم شارژ ندارید و هر موقع اراده کردید می‏توانید با سیم شارژ داخلی کوله، وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید.
این مدل کوله پشتی از بهترین و با کیفیت ترین مواد، از جمله زیپ های آهنی، پارچه ضد آب و مقاوم و ... بهره می‏برد. همچنین در قسمت عقب کوله، جیب های مخفی و ضد سرقت تعبیه شده تا با خیال راحت، اشیاء ارزشمند خود را درون آن قرار دهید.

کوله پشتی خورشیدی ECEEN، مخصوص پیاده روی

کوله پشتی خورشیدی ECEEN

همینطور که از اسم این کوله پشتی مشخص است، کوله پشتی ECEEN برای علاقه مندان به پیاده روی در فضاهای باز طراحی شده است. بدلیل سنگین شدن بیش از حد، این کوله باتری داخلی ندارد اما شما می‏توانید بوسیله پانل های خورشیدی وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید. به گفته سازنده، این کوله ( که وزن آن کمتر از سه پوند است) دارای ویژگی هایی است که علاقه مندان به سفر از آن ها حتما خوششان می‏آید. مخزن 1.8 لیتری آب، یکی از این ویژگی ها است که باعث می‏شود موقع پیاده روی سیراب شوید. همچنین دارای مجموعه جیب ها و قسمت هایی است که می‏توانید وسایل خود را در آن قرار دهید. بهترین ویژگی، کیفیت ساخت قسمت بیرونی کوله است که از پارچه اسپرت جنس PVC مقاوم در شرایط بد آب و هوایی است.
همانطور که در بالا گفتیم، این مهم است که زمانی را برای گذراندن خارج از دنیای اینترنت صرف کرده و با افراد واقعی در جامعه معاشره کنید. اما اتصال بدون زحمت و آسان به دنیای اینترنت نیز مهم است، مخصوصا در شرایط اضطراری و به لطف این کوله پشتی های خورشیدی که در بالا نام بردیم اکنون به راحتی و در هر جا می‏توانید به منبع انرژی و در نتیجه به دنیای اینترنت دسترسی داشته باشید.

برای درج نظر و یا طرح سوالات خود لطفا در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید

نظرات کاربران

برای این مطلب تاکنون نظری ارسال نشده است. شما اولین نفر باشید